9. 3. 2015.

ZMAJ OD DETETA! Devojčici kod Kraljeva je tata stradao, pa sama vodi ogromno imanje

Jovana Radenković iz Lađevaca kod Kraljeva, daleko je od života koji imaju njeni vršnjaci. Kada je ostala bez oca, Jovana je kao najstarija morala da preuzme veliki posao, jer majka mora da brine i o maloj deci.

Jovana Radenković

Radenkovići imaju 27 krava muzara koje dnevno daju i do 300 litara mleka. Poslove u štali Jovana mora da završi najkasnije do šest sati da bi se na vreme spremila za školu i stigla na autobus.

Ustaje u cik zore da bi završila sve poslove pre škole

- Nije teško, jer ja volim ovo da radim. Oni su hteli da sve ove krave prodamo. Mislim ne baš sve. Da ostane nekoliko. Ja sam onda rekla da mi to možemo. Da mi to hoćemo. Znači da onaj ko ima volju i hoće taj sve i može - kaže Jovana.

Jovana je i ranije, dok joj je otac bio živ radila sa njim i naučila da hrani i pomuze krave, ali i nadgleda one koje su stelne. Jovana je danas na sebe je preuzela veliku odgovornost kako porodica ne bi ostala bez stalnih prihoda od poljoprivrede i zapala u velike materijalne probleme.

To je značilo i da će Jovana i njene sestre morati mnogo više da pomažu u kući i na imanju. Imaju 27 krava muzara koje dnevno daju i do 300 litara mleka. Tri štale svakog jutra moraju da počiste i pobrinu se za stoku.

Izvor: 24 sata.rs