8. 4. 2015.

Prodavačica iz Kraljeva našla i vratila 145.000 dinara

Radnica supermarketa Sonja Pejčinović učinila vredan gest. I njen sugrađanin Miroslav Jovanović našao novac, kartice i dokumenta.


KRALjEVO - Sonja Pejčinović (39), zaposlena u supermarketu "Idea" pronašla je, a potom sugrađaninu vratila koverat sa 145.000 dinara! Mali, ali danas ne baš uobičajen gest poštenja, učinila je ova vredna i poštena žena koja radi u centru grada.

- Mušterija je koverat sa novcem zaboravila na kasi dok je plaćao račun. Koverat sam odnela poslovođi, zajedno smo prebrojali novac, a potom pozvali policiju. Kasnije sam čula da je policija uspela da pronađe vlasnika i da mu je novac vraćen - kaže Sonja Pejčinović, koja već sedam godina radi kao trgovac.

Za svoje poštenje, kada su prave ljudske vrednosti u današnje vreme srozane do najniže moguće granice, Sonja je od svog sugrađanina, koji nije želeo da se eksponira u javnosti, adekvatno nagrađena uz neizmernu zahvalnost. A Sonja kaže da nijednog trenuka nije razmišljala o nagradi niti da eventualno zadrži novac.

- Ma, to mi nije palo na pamet. Možda je ovaj novac namenjen nečijem lečenju, možda nekoj drugoj nevolji, zato mi je najveća nagrada što sam vratila izgubljeni novac - naglašava Sonja žureći da ne zakasni na početak svoje smene. - I svog šesnaestogodišnjeg sina učim da poštenje nema cenu i da je miran san najvažniji u životu.


NOVČANIK

POPUT Sonje i Kraljevčanin Miroslav Jovanović (37) je ovih dana svojim potezom osvetlao obraz sugrađanima. Miroslav je u vrtiću "Mladost" u naselju Moša Pijade našao i vlasniku vratio novčanik sa 9.850 dinara, stotinak evra, platnim karticama i ličnim dokumentima. - Novčanik sam našao ispod stola u vrtiću i pretpostavio da ga je izgubio neko od roditelja. Predao sam novčanik policiji koja je pronašla vlasnika - kaže Jovanović

Izvor: Novosti.rs